Abordări conceptuale şi etiologice ale atitudinilor parentale faţă de copilul cu dizabilităţi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
675 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-17 15:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.018.1 (2)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
VASIAN, Tatiana. Abordări conceptuale şi etiologice ale atitudinilor parentale faţă de copilul cu dizabilităţi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 10-12. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455

Abordări conceptuale şi etiologice ale atitudinilor parentale faţă de copilul cu dizabilităţi
CZU: 376.018.1

Pag. 10-12

Vasian Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 august 2017


Rezumat

Acest articol prezintă rezultatele unui studiu privind problema complexă a atitudinilor parentale, în special în familiile care educă copii cu dizabilităţi, analizînd, totodată, factorii implicaţi în dezvoltarea acestor atitudini.

This article presents the study with reference to the complexity of the problem of parental attitudes and especially the attitudes of parents of children with disabilities, as also the analysis of the factors involved in the development of parental attitudes.

Cuvinte-cheie
parental attitudes, children with disabilities,

parents’ personality traits, parenting strategies, parenting behavior