Diagnosticarea pedagogică ca factor de eficientizare a managementului institutional
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
730 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 17:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.011:005 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4036)
Management (1901)
SM ISO690:2012
COJOCARU, Valentina. Diagnosticarea pedagogică ca factor de eficientizare a managementului institutional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 6-10. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455

Diagnosticarea pedagogică ca factor de eficientizare a managementului institutional
CZU: 37.011:005

Pag. 6-10

Cojocaru Valentina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 august 2017


Rezumat

În acest articol se prezintă modelul conceptual al diagnosticării pedagogice din perspectiva calității educației, a modernizării managementului instituțional; se elucidează abordările diagnosticii, factorii generatori și favorizanți ai funcționării diagnozei; se determină dificultățile în conducere cu identificarea cauzelor obiective și psihologice, precum și a posibilelor soluții de îmbunătățire a situației.

The empirically based conceptual model of pedagogical diagnosis from the perspective of streamlining institutional management, identifies the diagnostic factors, generating factors and favoring factors of diagnosis’s operation, highlights the difficulties in leading with identification of objective and psychological causes, as well as possible solutions of improving the school.

Cuvinte-cheie
pedagogical diagnostics, decisive factors,

prediction, management, Quality, efficiency