Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
563 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 11:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.3 (67) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Limite ale diferențierii și particularizării în învățare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 32-33. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.3 | ||||||
Pag. 32-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|