Limite ale diferențierii și particularizării în învățare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
563 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-26 11:21
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.3 (67)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
CUCOŞ, Constantin. Limite ale diferențierii și particularizării în învățare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 1(83), pp. 32-33. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(83) / 2014 / ISSN 1810-6455

Limite ale diferențierii și particularizării în învățare
CZU: 37.013.3

Pag. 32-33

Cucoş Constantin
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 11 august 2017