Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
813 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-08 14:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.27 (34) |
Educație (14651) |
SM ISO690:2012 SPINEI, Ion, SPINEI, Ludmila. Despre modul de acordare a notelor în cadrul examenelor de absolvire. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 33-34. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.27 | ||||||
Pag. 33-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sînt examinate unele aspecte ce ţin de acordarea notelor în cadrul examenelor de absolvire, a scorurilor pentru secvenţe intermediare în rezolvarea itemilor şi a scorului maximal pentru test. Problema de bază apare la etapa de determinare a scorului minim pentru acordarea notei de trecere – a notei „5”. Metoda propusă de stabilire a criteriilor de convertire a scorurilor în note are la bază Programa de examen şi Testul model. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, examinations, test, grading scale, grade, examination programme, grading scheme |
||||||
|