Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1037 130 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 15:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.011.33 (20) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Curriculum centrat pe competenţe: orientări de optimizare/dezvoltare continuă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 6-10. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.011.33 | ||||||
Pag. 6-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat problemei optimizării/dezvoltării curriculumului educațional actual. Accentul este pus pe trei aspecte: factorii determinanţi ai dezvoltării/optimizării curriculare; conceptul dezvoltării/optimizării curriculare în contextul proiectării, implementării şi monitorizării curriculumului; orientări de optimizare/dezvoltare curriculară cu referire la Planul-cadru de învăţămînt, curricula pe discipline, manualele şcolare. Se argumentează o nouă abordare a competenţelor în structura curriculumului educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie educational curriculum, curriculum paradigm, curriculum design, transversal competencies, specific competencies, finalities, research, Implementation, curriculum development/optimization, keycompetencies, curriculum products |
||||||
|