Dimensiunea morală, o dimensiune neglijată în formarea continuă a cadrelor didactice. Studiu de caz
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1231 144
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-03 00:12
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.13 (434)
Educație (14645)
SM ISO690:2012
ALBU, Gabriel. Dimensiunea morală, o dimensiune neglijată în formarea continuă a cadrelor didactice. Studiu de caz. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 5-6(87-88), pp. 59-66. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(87-88) / 2014 / ISSN 1810-6455

Dimensiunea morală, o dimensiune neglijată în formarea continuă a cadrelor didactice. Studiu de caz
CZU: 371.13

Pag. 59-66

Albu Gabriel
 
Universitatea Petrol-Gaze Ploieşti din România
 
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

În contextul actual al formării continue a cadrelor didactice din România, se constată faptul că dimensiunea referitoare la valorile morale este (aproape) inexistentă. În urma unei investigaţii de teren, a reieşit necesitatea unei noi viziuni în ceea ce priveşte perfecţionarea continuă a personalului didactic, a unor teme, programe, proiecte legate de problematica actuală a domeniului moral-etic (ce vin în întîmpinarea intereselor celor care lucrează zilnic cu tinerele generaţii).

In the current context of continuous training of teachers in Romania, it is found that the dimension on moral values is (almost) non-existent. As a result of an investigation, revealed the need for a new vision regarding continuous improvement of teaching staff and propose topics, programs, projects related to the current issue of the moral-ethical field (that come to greet interests of those who work daily with young generations)

Cuvinte-cheie
Continuous training, teacher, moral values, training program