Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
780 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-08 14:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13+005.7 (1) |
Educație (14645) |
Management organizațional (OM) (147) |
SM ISO690:2012 MAFTEUŢA, Rodica. Sistemul de competenţe ale managerilor instituţiilor preuniversitare ce condiţionează atingerea performanţei şcolare
. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 4(92), pp. 40-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(92) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13+005.7 | ||||||
Pag. 40-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea şi dezvoltarea competenţelor, în domeniul managerial, constituie un proces desfăşurat pe întreaga durată a carierei şi implică o formare specializată, realizată în cadrul mediului profesional şi social. Competenţa înseamnă a şti să acţionezi, a vrea să acţionezi dar şi a putea să acţionezi, ea trebuie să aibă un context şi să vizeze procesul care conduce la rezultate. Un manager competent trebuie să ştie ce să facă pentru a ajunge la rezultatul propus, el trebuie să dispună de anumite cunoştinţe, aptitudini, abilităţi şi atitudini. De aceea este nevoie de anumite standarde clar definite şi accesibile, acreditate pentru a măsura competenţa a ceea ce poate realiza un manager în vederea obţinerii de performanţe. |
||||||
Cuvinte-cheie competence, professional competence, managerial competence, manager |
||||||
|