Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1108 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-25 18:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1-057.87-056.2(478) (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601) |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria, PÂRVAN, Mariana. Incluziunea studenților cu dizabilități în instituțiile de învăţământ superior din Republica Moldova. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 1(35), pp. 46-52. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 1(35) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.1-057.87-056.2(478) | |||||||
Pag. 46-52 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În prezent, realizarea drepturilor la educație a persoanelor cu dizabilități, în Republica Moldova, constituie o problemă dificilă. Printre cele mai mari impedimente ar putea fi menționat accesul limitat la instituțiile de învățământ superior, lipsa metodelor de predare și evaluare adaptate conform cerințelor educaționale speciale. Studiul realizat reflectă probleme din domeniul incluziunii studenților cu dizabilități și propune unele soluții. |
|||||||
Cuvinte-cheie incluziune, dizabilitate, cerinţe educaţionale speciale |
|||||||
|