Consideraţii psihopedagogice privind vârsta optimă de debut în învăţarea limbilor străine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
859 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 20:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:81'243 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4027)
Lingvistică. Limbi (5087)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Consideraţii psihopedagogice privind vârsta optimă de debut în învăţarea limbilor străine. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 92-99. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470

Consideraţii psihopedagogice privind vârsta optimă de debut în învăţarea limbilor străine
CZU: 37.015.3:81'243

Pag. 92-99

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2017


Rezumat

Articolul prezintă o sinteză a studiilor privind vârsta optimă de învăţare a limbilor străine, susţine învăţarea timpurie în defavoarea celei târzii, evidenţiază avantajele și dezavantajele debutului învăţării limbilor străine la copii și adulţi și avansează ideea începerii învăţării unei limbi străine la vârsta preșcolarităţii.

L’article presente un apercu des etudes sur l’age optimal pour l’apprentissage des langues etrangиres qui soutiennent l’apprentissage precoce au detriment de ce dernier. Ainsi met en evidence les avantages et les inconvenients d’apprentissage precoce du langage et aux adultes.

Cuvinte-cheie
vвrstă optimă de învăţare, prima limbă, a doua limbă, educaţia bilingvă, perioadă critică, debut în învăţarea limbilor străine,

limbă străină, dezvoltare cognitivă