Educaţia timpurie – oportunitate şi necesitate a dezvoltării globale a copilului
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1286 216
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 14:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.015.3 (24)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096)
SM ISO690:2012
CLICHICI, Veronica. Educaţia timpurie – oportunitate şi necesitate a dezvoltării globale a copilului. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 31-37. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470

Educaţia timpurie – oportunitate şi necesitate a dezvoltării globale a copilului
CZU: 373.2.015.3

Pag. 31-37

Clichici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 23 mai 2017


Rezumat

Publicaţia reflectă principalele idei, valori, concepte privind educaţia timpurie din perspectiva sporirii calităţii serviciilor educaţionale și a accesului către acestea. Abordarea știinţifică a personalităţii copilului, оn cadrul procesului de educaţie timpurie, necesită familiarizarea acestui fenomen multiaspectual corelat dintre domeniile, activităţile și abilităţile de viaţă ale personalităţii copilului. O succintă analiză este expusă оn baza standardelor și curricula privind componentele de realizare a procesului de educaţie timpurie, se constată necesităţile lui de implementare din perspectiva „noii” paradigme de оnvăţare a copilului.

This publication reflects the main ideas, values, concepts of early childhood education in terms of increasing the quality of educational services and access to them. The scientific approach to the child’s personality in the process of early education requires familiarity correlates of this phenomenon transdisciplinary fields, activities and life skills of the child’s personality. A brief analysis is outlined in standards and curricula on components making process early education. This finding needs in terms of implementing the „new” paradigm of teaching the child.

Cuvinte-cheie
educaţie timpurie, dezvoltare globală,

curriculum de educaţie timpurie, standarde de învăţare și dezvoltare, „noua” paradigmă a învăţării