Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1286 216 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-12 14:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.015.3 (24) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2096) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica. Educaţia timpurie – oportunitate şi necesitate a dezvoltării globale a copilului. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 4(52), pp. 31-37. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(52) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.015.3 | ||||||
Pag. 31-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Publicaţia reflectă principalele idei, valori, concepte privind educaţia timpurie din perspectiva sporirii calităţii serviciilor educaţionale și a accesului către acestea. Abordarea știinţifică a personalităţii copilului, оn cadrul procesului de educaţie timpurie, necesită familiarizarea acestui fenomen multiaspectual corelat dintre domeniile, activităţile și abilităţile de viaţă ale personalităţii copilului. O succintă analiză este expusă оn baza standardelor și curricula privind componentele de realizare a procesului de educaţie timpurie, se constată necesităţile lui de implementare din perspectiva „noii” paradigme de оnvăţare a copilului. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, dezvoltare globală, curriculum de educaţie timpurie, standarde de învăţare și dezvoltare, „noua” paradigmă a învăţării |
||||||
|