Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
965 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 19:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.044 (2) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 STAN, Liliana. Normativitatea pedagogică în contextul educaţiei timpurii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 107-112. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.044 | ||||||
Pag. 107-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Actul educativ derulat în cadru formal implică intrinsec, în mod necesar, constituirea unui ansamblu de cerinţe, norme şi principii. Normativitatea pedagogică s-a extins şi s-a diversificat continuu atât pentru actul didactic propriu-zis, cât şi pentru contexte adiacente acestuia. Studiul prezent reflectă tabloul normativităţii pedagogice în devenirea realităţii for-mative a ultimelor decenii, surprinde diversitatea acestor principii pentru cazul educaţiei timpurii şi prezintă componenta deontologică a exercitării rolului de cadru didactic ca o sursă importantă de îmbogăţire a normativităţii pedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, educaţie timpurie, deontologie, normativitate, principiu pedagogic |
||||||
|