Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 18:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013:37.041 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 POPA, Natalia. Considerații teoretico-metodologice privind desfășurarea autoeducației școlarului mic. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 94-98. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013:37.041 | ||||||
Pag. 94-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analiza literaturii de specialitate, observațiile noastre, rezultatele chestionării și ale conversației cu cadrele didactice demonstrează posibilitățile realizării unei auto/educații de calitate și necesitatea depunerii unui efort intelectual și moral-volitiv atât din partea elevilor, cât și a părinților și pedagogilor în direcția autoinstruirii, autoeducației și învățării pe parcursul vieții. În acest sens a fost elaborată matricea achizițiilor principale ale școlarului mic, care orientează adulții în direcția strategiilor ce pot fi aplicate în stimularea autoeducației școlarului mic. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, autoeducaţie, autoinstruire, personalitate, competenţă, strategie, achiziție, învăţare pe parcursul vieţii, autoperfecţionare, autodezvoltare, autocontrol, autorealizare, automodelare, autodisciplinare |
||||||
|