Abordarea educaţiei antreprenoriale în rândul studenţilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1121 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 18:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.032.5:33 (15)
Educație (14643)
Economie. Științe economice (9449)
SM ISO690:2012
MARINESCU, Mariana, BOTEA, Mihai. Abordarea educaţiei antreprenoriale în rândul studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 89-93. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Abordarea educaţiei antreprenoriale în rândul studenţilor
CZU: 37.032.5:33

Pag. 89-93

Marinescu Mariana, Botea Mihai
 
Universitatea din Oradea
 
 
Disponibil în IBN: 22 mai 2017


Rezumat

Curriculumul şcolar şi modulul antreprenorial oferă elevilor/studenţilor instrumentele necesare pentru a gândi creativ şi a rezolva probleme într-o manieră eficientă. Educaţia antreprenorială se realizează în pregătirea iniţială, elevii/ stu-denţii fiind aproape de angajare, iar derularea activităţilor independente poate fi o opţiune importantă pentru ei. Prezenta lucrare redă rezultatele unui chestionar aplicat studenţilor, privind locul şi rolul educaţiei antreprenoriale în sistemul de învăţământ universitar românesc.

School curricula and entrepreneurial module gives to the pupils/students the tools necessary to think creatively and to solve problems in an effective manner. Entrepreneurship education is realized in initial training, as pupils/students are close to employment and deploying independent activities can be an important option for them. The present paper presentes the results of a survey given to the students regarding the place and role of entrepreneurship education in the Romanian education system.

Cuvinte-cheie
educaţie antreprenorială, antreprenori, cultură antreprenorială, sistem de învăţământ universitar