Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1121 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 18:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.032.5:33 (15) |
Educație (14643) |
Economie. Științe economice (9449) |
SM ISO690:2012 MARINESCU, Mariana, BOTEA, Mihai. Abordarea educaţiei antreprenoriale în rândul studenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 89-93. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.032.5:33 | ||||||
Pag. 89-93 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Curriculumul şcolar şi modulul antreprenorial oferă elevilor/studenţilor instrumentele necesare pentru a gândi creativ şi a rezolva probleme într-o manieră eficientă. Educaţia antreprenorială se realizează în pregătirea iniţială, elevii/ stu-denţii fiind aproape de angajare, iar derularea activităţilor independente poate fi o opţiune importantă pentru ei. Prezenta lucrare redă rezultatele unui chestionar aplicat studenţilor, privind locul şi rolul educaţiei antreprenoriale în sistemul de învăţământ universitar românesc. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie antreprenorială, antreprenori, cultură antreprenorială, sistem de învăţământ universitar |
||||||
|