Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1119 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-14 15:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126:37.02 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Probleme generale de didactică și metodică (1233) |
SM ISO690:2012 BLEANDURĂ, Nicoleta. Modelul formării competențelor studenților prin situații didactice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 56-64. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126:37.02 | ||||||
Pag. 56-64 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul principal al instruirii universitare bazate pe abordarea prin competenţe constă în formarea la student a competențelor necesare pentru a trata cu succes situațiile din viața profesională. Situația este astfel crucială în procesul de formare a competențelor. În articol este prezentat şi descris modelul procesului de formare a competențelor viitorilor profesori de informatică prin situații didactice. Sunt descrise teoriile care au stat la baza dezvoltării modelului. Este prezentată atât structura logică, cât şi temporală a procesului. În final se face o analiză a factorilor ce apar în procesul de utilizare în practică a modelului elaborat. |
||||||
Cuvinte-cheie model, competențe, situație didactică, învăţare, integrare, adaptare |
||||||
|