Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1487 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-30 20:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.937:373.3 (1) |
Psihologie (3475) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095) |
SM ISO690:2012 CHITOROAGA, Lucia. Particularităţile dezvoltării perceptive a elevilor din clasele primare cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2017, nr. 1-2(30), pp. 34-44. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2(30) / 2017 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.937:373.3 | ||||||
Pag. 34-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu comparativ care îşi propune să investigheze particularităţile dezvoltării perceptive ale elevilor mici cu dificultăţi de învăţare a limbajului scris (DÎLS) în raport cu cei fără dificultăţi de învăţare a acestui limbaj. Studiul a evidenţiat diferenţe statistic semnificative între cele două loturi la nivelul percepţiei configuraţiilor spaţiale, al fuzionării şi integrării factorului spaţial cu cel motric (funcţia perceptiv-motorie), de asemenea, la nivelul maturităţii schemei corporale şi al orientării spaţio-temporale (discriminarea identicului de simetric în structurile grafice). |
||||||
Cuvinte-cheie dificultăţi de învăţare a limbajului scris (DÎLS), percepţia relaţiilor spaţiale, orientarea spaţio-temporală, discriminarea identicului de simetric |
||||||
|