Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
899 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-08 09:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.48(478) (62) |
Turism (538) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Importanța biroului și a centrelor de informare și promovare turistică în dezvoltarea turismului receptor. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 37-51. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.48(478) | ||||||
JEL: M1, M21 | ||||||
Pag. 37-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea economiilor individuale ale statelor lumii, reducerea barierelor comerciale și lărgirea schimburilor economice și culturale internaționale, precum și globalizarea au creat condiții favorabile pentru participarea unui număr, în continuă creștere, de țări și persoane la circulația turistică. Pretendenții la includerea în circuitul turistic trebuie să asigure: individualizarea ofertei, diversificarea formelor de petrecere a vacanțelor pentru turiști, acordarea de facilități, noi forme de agrement și, de aceea, se axează asupra tipului de vacanță pe care doresc să o petreacă. Astfel, țările cu potențial turistic, care intenționează să atragă turiștii străini, au nevoie să afle cine sunt aceștia, din care țări provin, vârsta, interesele, pentru a face față cerințelor și solicitărilor lor. În acest context, se argumentează rolul și necesitatea creării Biroului și a Centrelor de Informare și Promovare Turistică în atragerea și deservirea calitativă a turiștilor străini. |
||||||
Cuvinte-cheie industrie turistică, brand turistic, turism receptor, zonă turistică, birou de informare turistică, centre de informare și promovare turistică |
||||||
|