Importanța biroului și a centrelor de informare și promovare turistică în dezvoltarea turismului receptor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
899 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 09:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478) (62)
Turism (538)
SM ISO690:2012
PLATON, Nicolae. Importanța biroului și a centrelor de informare și promovare turistică în dezvoltarea turismului receptor. In: Economica, 2017, nr. 1(99), pp. 37-51. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(99) / 2017 / ISSN 1810-9136

Importanța biroului și a centrelor de informare și promovare turistică în dezvoltarea turismului receptor
CZU: 338.48(478)
JEL: M1, M21

Pag. 37-51

Platon Nicolae
 
Agenţia Turismului Republicii Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 aprilie 2017


Rezumat

Dezvoltarea economiilor individuale ale statelor lumii, reducerea barierelor comerciale și lărgirea schimburilor economice și culturale internaționale, precum și globalizarea au creat condiții favorabile pentru participarea unui număr, în continuă creștere, de țări și persoane la circulația turistică. Pretendenții la includerea în circuitul turistic trebuie să asigure: individualizarea ofertei, diversificarea formelor de petrecere a vacanțelor pentru turiști, acordarea de facilități, noi forme de agrement și, de aceea, se axează asupra tipului de vacanță pe care doresc să o petreacă. Astfel, țările cu potențial turistic, care intenționează să atragă turiștii străini, au nevoie să afle cine sunt aceștia, din care țări provin, vârsta, interesele, pentru a face față cerințelor și solicitărilor lor. În acest context, se argumentează rolul și necesitatea creării Biroului și a Centrelor de Informare și Promovare Turistică în atragerea și deservirea calitativă a turiștilor străini.

Development of individual economies of countries of the world, reducing trade barriers and broadening international economic and cultural exchanges, as well as globalization have created favorable conditions for the participation of a growing number of countries and people in tourism traffic. Pretenders to be included in the tourism circuit should provide: individualization of supply, therefore, are focused on the type of holiday they want to spend. Thus, countries with tourism potential that intend to attract foreign tourists need to know who they are, from which country, age, interests, in order to meet their requirements and requests. In this context, it is argued the role and need for the creation of Office and Tourism Information and Promotion Centers in attracting and qualitative service of foreign tourists.

Cuvinte-cheie
industrie turistică, brand turistic, turism receptor,

zonă turistică, birou de informare turistică, centre de informare și promovare turistică