Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1073 139 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 23:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01:37.04 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256) |
SM ISO690:2012 PANICO, Vasile, NOUR, Alexandra. Aspecte teoretice si praxiologice ale diferenţierii si individualizarii instrurii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 74-81. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01:37.04 | ||||||
Pag. 74-81 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lucrarea este consacrată redefinirii termenilor de individualizare şi diferenţiere a instruirii, fiind reflectat specificul activităţii de individualizare şi diferenţiere a procesului de învăţământ. Sunt specificate şi caracterizate unele condiţii şi procedee de realizare a individualizării şi diferenţierii instruirii în practica pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie diferenţierea şi individualizarea instruirii, diferenţierea internă şi externă, etapele şi regulile diferenţierii şi individualizării instruirii |
||||||
|