Aspecte teoretice si praxiologice ale diferenţierii si individualizarii instrurii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1073 139
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-25 23:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:37.04 (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (256)
SM ISO690:2012
PANICO, Vasile, NOUR, Alexandra. Aspecte teoretice si praxiologice ale diferenţierii si individualizarii instrurii. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 74-81. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Aspecte teoretice si praxiologice ale diferenţierii si individualizarii instrurii
CZU: 37.01:37.04

Pag. 74-81

Panico Vasile, Nour Alexandra
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 24 martie 2017


Rezumat

Lucrarea este consacrată redefinirii termenilor de individualizare şi diferenţiere a instruirii, fiind reflectat specificul activităţii de individualizare şi diferenţiere a procesului de învăţământ. Sunt specificate şi caracterizate unele condiţii şi procedee de realizare a individualizării şi diferenţierii instruirii în practica pedagogică.

The work is dedicated to redefining the terms of individualization and out file differences training. This paper reflects the unity and the specifics of activity of individuation and differences supported the process of learning, nominated and characterizes conditions and procedures for the realization of individualization and differentiation of instruction in pedagogic practice.

Cuvinte-cheie
diferenţierea şi individualizarea instruirii, diferenţierea internă şi externă, etapele şi regulile diferenţierii şi individualizării instruirii