Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
892 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-26 00:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.261:371.315 (1) |
Educație (14644) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin. Specificul evaluarii elevilor in contextul educaţiei non-formale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 9(99), pp. 69-73. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(99) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.261:371.315 | ||||||
Pag. 69-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia non-formală reprezintă una dintre cele mai importante componente ale procesului educaţional ce pote fi realizată prin intermediul diferitelor forme ale activităţilor extracurriculare. Cu toate acestea, metodica realizării educaţiei non-formale presupune aceleaşi elemente ca şi în cazul educaţiei formale. În primul rând, este foarte importantă proiectarea unor obiective educaţionale specifice, în acord cu care să fie stabilite conţinuturile informaţionale, strategiile de predare / învăţare, formele de organizare a diferitelor activităţi etc. Ulterior, profesorii pot implementa cu succes aceste activităţi extracurriculare. Dar, la fel ca în orice altă situaţie, rezultatele acestor activităţi trebuie evaluate. Din păcate, nu există o metodologie clară de evaluare a progresului şcolar înregistrat de elevi în contextul educaţiei non-formale, deoarece această formă educaţională nu are reguli, strategii şi modalităţi specifice de certificare a rezultatelor obţinute. De aceea, în prezentul articol vom încerca să sugerăm o serie de modalităţi de evaluare a performanţelor înregistrate de elevi în urma activităţilor extracurriculare implementate de şcoală sau de alţi agenţi educaţionali. |
||||||
Cuvinte-cheie activităţi educaţionale, certificare, educaţie non-formală, strategii de evaluare, progres şcolar, rezultate academice, evaluarea elevilor |
||||||
|