Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
758 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-05 21:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
796.42:796.12(07)+378.147 (2) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1703) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 LEFTER, Natalia. Metodica predării şi conţinutul şedinţelor la trecerea pistei cu obstacole. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2016, nr. 26(2), pp. 146-152. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 26(2) / 2016 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 796.42:796.12(07)+378.147 | ||||||
Pag. 146-152 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Trecerea pistei cu obstacole este una dintre cele mai importante şedinţe practice din cadrul disciplinelor aplicativ-militare. Ea are drept scop formarea a deprinderilor şi priceperilor practice ale militarilor, necesare pentru utilizarea ulterioară la trecerea diverselor obstacole în procesul de instruire sau în diverse situaţii necunoscute. |
||||||
Cuvinte-cheie pista cu obstacole, metodica predării, instructor, militari, sărituri, căţărări, escaladări, aterizări, ridicarea şi transportarea greutăţilor, aruncarea grenadelor, echilibrul, călirea fizică şi psihică, pistol-mitralieră etc., şedinţă, pregătire fizică, proces de instruire, unităţi militare |
||||||
|