Metodica predării şi conţinutul şedinţelor la trecerea pistei cu obstacole
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
758 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-05 21:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
796.42:796.12(07)+378.147 (2)
Divertisment. Jocuri. Sport (1703)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
SM ISO690:2012
LEFTER, Natalia. Metodica predării şi conţinutul şedinţelor la trecerea pistei cu obstacole. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2016, nr. 26(2), pp. 146-152. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 26(2) / 2016 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Metodica predării şi conţinutul şedinţelor la trecerea pistei cu obstacole
CZU: 796.42:796.12(07)+378.147

Pag. 146-152

Lefter Natalia
 
Academia Militară a Forţelor Armate “Alexandru cel Bun”
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2017


Rezumat

Trecerea pistei cu obstacole este una dintre cele mai importante şedinţe practice din cadrul disciplinelor aplicativ-militare. Ea are drept scop formarea a deprinderilor şi priceperilor practice ale militarilor, necesare pentru utilizarea ulterioară la trecerea diverselor obstacole în procesul de instruire sau în diverse situaţii necunoscute.

Cuvinte-cheie
pista cu obstacole, metodica predării, instructor, militari, sărituri, căţărări, escaladări, aterizări, ridicarea şi transportarea greutăţilor, aruncarea grenadelor, echilibrul, călirea fizică şi psihică, pistol-mitralieră etc., şedinţă, pregătire fizică, proces de instruire, unităţi militare