Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1093 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 13:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.135 (28) |
Educație (14621) |
SM ISO690:2012 VRABII, Violeta. Dezvoltarea personală a cadrului didactic – opinii şi perspective. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 92-96. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 371.135 | |||||||
Pag. 92-96 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In articol vom releva multitudinea de opinii generale privind noţiunea dezvoltare personală care poate fi descrisă ca o politică socială, un concept, un proces, o artă, religie, abilitate, „inţelepciune practică”, fidelitate şi incredere in legea proprie ce desemnează ideea de creştere, de devenire, de abilitate, de formare. La fel, vom identifica unele opinii ale cadrelor didactice privind acest concept. |
|||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, personal, persoană, dezvoltare personală, factori biologici, factori psihologici, „evoluţie personală”, factori socioculturali, motivaţia cauzală, decizie moral-conştientă |
|||||||
|