Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1107 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-06 16:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.7:373.2 (7) |
Psihologie (3476) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097) |
SM ISO690:2012 PASCARI, Valentina. Caracterul funcţional al conştiinţei copiilor de vârstă preşcolară mare şi a şcolarului mic. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 24-32. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.922.7:373.2 | |||||||
Pag. 24-32 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Articolul „Caracterul funcţional al conştiinţei preşcolarului şi şcolarului mic” expune o viziune asupra dezvoltării funcţionale a organismului care indică hotarele dezvoltării copilului şi care decurge in mod diferit in diferite perioade de varstă. Traversarea ştiinţifică a conceptului conştiinţei in psihopedagogie, in vederea specificării caracterului funcţional la varsta preşcolară mare şi şcolară mică, generează abordări care să cuprindă cat mai multe caracteristici pentru fiecare perioadă de varstă. Sunt examinate condiţiile interne şi externe de manifestare a conştiinţei. Este examinat fenomenul reflecţiei şi manifestările judecăţilor reflexive, interacţiunea dintre control, autocontrol, autoapreciere, imaginea de sine, de conştientizare a posibilităţilor. |
|||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare funcţională, conştientizarea posibilităţilor, conştiinţă, conştiinţa de sine, reflecţie, autocontrol, autoapreciere, imaginea de sine, control |
|||||||
|