Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
890 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-19 11:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81'243:378.147 (1) |
Lingvistică. Limbi (5107) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 SITNIC, Ina. Rolul interevaluării în contextul formării competenţei de traducere orală la studenţi – viitori interpreţi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2016, nr. 4(94), pp. 113-116. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | |||||||
Numărul 4(94) / 2016 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | |||||||
|
|||||||
CZU: 81'243:378.147 | |||||||
Pag. 113-116 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În prezenta lucrare abordăm rolul interevaluării în traducerea orală ca metodă complementară de evaluare didactică şi ca factor-cheie care contribuie la încurajarea participării studenţilor în actul învăţării, la o apreciere mai obiectivă a rezutatelor activităţii lor şi, în mod implicit, la formarea competenţei de traducere orală. Subiectul este tratat prin prisma analizei unui discurs de popularizare din domeniul protecţiei mediului înconjurător. |
|||||||
Cuvinte-cheie competenţă de traducere orală, predarea traducerii, interevaluare, învăţământ centrat pe student |
|||||||
|