Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
798 59
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-21 01:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:633.1 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (822)
Cereale. Recolte de grâne (681)
SM ISO690:2012
MÎRZA, Sergiu. Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor. In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 98-104. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X

Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor
CZU: 339.138:633.1

Pag. 98-104

Mîrza Sergiu
 
Universitatea Academiei de Ştiinţe a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 10 octombrie 2016


Rezumat

In acest articol sunt prezentate unele particularităţi ale promovării ca parte componentă a mixul de marketing in procesul producerii şi realizării produselor cerealiere. Diversitatea problemelor cu care se confruntă comunicaţia promoţională in domeniul pieţei cerealelor sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la mărimea cheltuielilor care vor fi alocate pentru diferite instrumente promoţionale. In viziunea noastră, e raţional de elaborat o strategie unică in domeniul comunicaţiilor, care va asigura nu numai coordonarea relaţiilor interne şi externe, dar şi integrarea reciprocă a tuturor eforturilor intreprinderii agricole in vederea organizării acestor legături.

This article presents some particularities of promotion as part of the marketing mix in the production and realization of cereal. Diversity issues facing immediate communication in the grain market are determined by the complexity of decisions regarding the size of the costs to be allocated to different promotional tools. In our view, it is reasonable to develop unique communications strategy that will ensure not only the coordination of internal and external relations, and mutual integration of all agricultural undertaking efforts to organize those links.

Cuvinte-cheie
publicitatea, piața cerealelor,

promovarea vînzărilor, relaţiile cu publicul, forţele de vînzare