Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
798 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-21 01:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:633.1 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (822) |
Cereale. Recolte de grâne (681) |
SM ISO690:2012 MÎRZA, Sergiu. Particularităţile mixului de promovare pe piaţa cerealelor. In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 98-104. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:633.1 | ||||||
Pag. 98-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In acest articol sunt prezentate unele particularităţi ale promovării ca parte componentă a mixul de marketing in procesul producerii şi realizării produselor cerealiere. Diversitatea problemelor cu care se confruntă comunicaţia promoţională in domeniul pieţei cerealelor sunt determinate de complexitatea deciziilor referitoare la mărimea cheltuielilor care vor fi alocate pentru diferite instrumente promoţionale. In viziunea noastră, e raţional de elaborat o strategie unică in domeniul comunicaţiilor, care va asigura nu numai coordonarea relaţiilor interne şi externe, dar şi integrarea reciprocă a tuturor eforturilor intreprinderii agricole in vederea organizării acestor legături. |
||||||
Cuvinte-cheie publicitatea, piața cerealelor, promovarea vînzărilor, relaţiile cu publicul, forţele de vînzare |
||||||
|