Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1045 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 22:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.46:004 (9) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4232) |
SM ISO690:2012 CHIRIAC, Liubomir, GLOBA, Angela. Studierea informaticii în învăţământul preuniversitar prin prisma metodelor şi tehnicilor moderne de programare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 231-241. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.46:004 | ||||||
Pag. 231-241 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul de faţă este abordat procesul didactico-istoric de studiere a tehnicilor de programare în ciclul preuniversitar din Republica Moldova. Se examinează procesul de dezvoltare şi modernizare a curriculumului disciplinar la Informatică în perioada 1985-2015, compartimentul Tehnici de programare. În atenţie este luată viziunea şi percepţia profesorilor de informatică şi a elevilor vizavi de procesul de predare-învăţare a compartimentului Tehnici de programare în învăţământul preuniversitar, expus în cadrul unei chestionări reprezentative din punct de vedere geografic. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnici de programare, învăţământ preuniversitar, programare, tehnologii informaţionale, curriculum, metode de sortare, metode de căutare |
||||||
|