Satisfacţia în muncă şi valorile profesionale la cadrele didactice din instituţiile de învăţământ preşcolare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2050 335
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-27 15:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
331.101.32:373.211.24 (1)
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (391)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2097)
SM ISO690:2012
POTÂNG, Angela. Satisfacţia în muncă şi valorile profesionale la cadrele didactice din instituţiile de învăţământ preşcolare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 174-178. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Satisfacţia în muncă şi valorile profesionale la cadrele didactice din instituţiile de învăţământ preşcolare
CZU: 331.101.32:373.211.24

Pag. 174-178

Potâng Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2016


Rezumat

Studiul urmăreşte analiza gradului de satisfacţie profesională a cadrelor didactice din învăţământul preşcolar în funcţie de orientarea lor valorică şi ierarhizarea valorilor profesionale. Noutatea şi originalitatea ştiinţifică este reprezentată de trasarea unor perspective noi de abordare a problemei privind satisfacţia în muncă a cadrului didactic din instituţiile preşcolare. Cercetarea respectivă poate deveni un suport metodologic pentru studenţii facultăţilor pedagogice, dar şi pentru managerii şi educatorii din grădiniţe.

THE JOB SATISFACTION AND PROFESSIONAL VALUES TO TEACHERS IN PRESCHOOL EDUCATION The study aims to analyze the degree of satisfaction of teachers of preschool education according to their hierarchy of values and professional values. Scientific novelty: drawing new perspectives to tackle job satisfaction of teachers in preschools. This research can become a teaching methodological support for the students, but also for managers and kindergarten educators.

Cuvinte-cheie
satisfacţie în muncă, instituţie preşcolară,

valoare profesională, structură ierarhic valorică,

educator