Statutul şi rolul societăţii civile în realizarea educaţiei non-formale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1000 39
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 15:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4379)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032)
SM ISO690:2012
BLÂNDUL, Valentin Cosmin. Statutul şi rolul societăţii civile în realizarea educaţiei non-formale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 127-129. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Statutul şi rolul societăţii civile în realizarea educaţiei non-formale
CZU: 37.01

Pag. 127-129

Blândul Valentin Cosmin
 
Universitatea din Oradea
 
 
Disponibil în IBN: 29 septembrie 2016


Rezumat

Educaţia non-formală reprezintă una dintre cele mai importante componente ale educaţiei, exercitând o influenţă puternică asupra dezvoltării personalităţii elevilor. Într-o definiţie scurtă, conţine acele activităţi extracurriculare, care sunt furnizate de şcoală sau de alţi parteneri de învăţământ (cum ar fi: familie, elevi, instituţii religioase, instituţii culturale, ONG-uri etc.). În acest context, organizaţia neguvernamentală, societatea civilă joacă un rol foarte important în obţinerea educaţiei non-formale, oferind elevilor o modalitate atractivă şi interesantă de a petrece timpul lor liber şi de învăţare pentru colectarea mulţimii de informaţii. În lucrarea de faţă vom încerca să descriem statutul şi rolul societăţii civile pentru educaţia non-formală şi impactul acesteia asupra dezvoltării personalităţii elevilor.

THE STATUS AND ROLE OF CIVIC SOCIETY IN NON-FORMAL EDUCATION Non-formal education represents one of the most important components of education, having a strong importance in pupils’ personality development. In a sbriefly definition, it contains those extracurricular activities that are provide by school or other educational partners (such as: pupils’ family, religious institutions, cultural institutions, NGOs and so on). In this context, by non-guvernamental organization, civic society play a very important role in achieving on nonformal education, offering for pupils an attractive and interesting modality to spent their leasure time and learning a lot of information. In the present paper, we will try to descrive the status and role of civic society for non-formal education and its impact upon development of pupils’ personality.

Cuvinte-cheie
societate civică,

activități extracurriculare, educaţie non-formală