Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1000 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 15:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01 (4379) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4032) |
SM ISO690:2012 BLÂNDUL, Valentin Cosmin. Statutul şi rolul societăţii civile în realizarea educaţiei non-formale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2016, nr. 5(95), pp. 127-129. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(95) / 2016 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01 | ||||||
Pag. 127-129 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia non-formală reprezintă una dintre cele mai importante componente ale educaţiei, exercitând o influenţă puternică asupra dezvoltării personalităţii elevilor. Într-o definiţie scurtă, conţine acele activităţi extracurriculare, care sunt furnizate de şcoală sau de alţi parteneri de învăţământ (cum ar fi: familie, elevi, instituţii religioase, instituţii culturale, ONG-uri etc.). În acest context, organizaţia neguvernamentală, societatea civilă joacă un rol foarte important în obţinerea educaţiei non-formale, oferind elevilor o modalitate atractivă şi interesantă de a petrece timpul lor liber şi de învăţare pentru colectarea mulţimii de informaţii. În lucrarea de faţă vom încerca să descriem statutul şi rolul societăţii civile pentru educaţia non-formală şi impactul acesteia asupra dezvoltării personalităţii elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie societate civică, activități extracurriculare, educaţie non-formală |
||||||
|