Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
906 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-19 21:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.98 (101) |
Drept administrativ (1226) |
SM ISO690:2012 ŞARGU, Lilia. Procedură de negociere cu clienții, pe baza standardelor internaționale. In: Revista Moldovenească de Drept Internaţional şi Relaţii Internaţionale, 2015, nr. 2(36), pp. 130-135. ISSN 1857-1999. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Moldovenească de Drept Internaţional şi Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 2(36) / 2015 / ISSN 1857-1999 /ISSNe 2345-1963 | ||||||
|
||||||
CZU: 342.98 | ||||||
JEL: K33, K23, Z18 | ||||||
Pag. 130-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
PROCEDURĂ DE NEGOCIERE CU CLIENȚII, PE BAZA STANDARDELOR INTERNAȚIONALE Pornind de la faptul că firmele analizate nu au avut un sistem clar de negociere de afaceri, autorul a propus o metodă de negociere bazată pe secvențiere, documentare și stabilirea responsabilităților. Această metodă este prezentată în formă narativă și diagramă. Procesul de negociere stabilește o procedură bazată pe client (client) / „furnizor”. La baza negocierii se propune un algoritm, ca o modalitate de îmbunătățire a metodei negociere de afaceri. Modul de negociere cu clienții se bazează pe trepte, documente și responsabilitățile membrilor companiei cu scopul creșterii competitivității și credibilității în fața clientului. Această metodă este certificată și pusă în aplicare în societățile comerciale din Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie negociere de afaceri, metodă, procese |
||||||
|