Dimensiuni psihologice şi pedagogice ale formării competenţei didactice medicilor-pedagogi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
919 32
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-29 21:43
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.12:61-057 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599)
Științe medicale. Medicină (11189)
SM ISO690:2012
BERNIC, Ala, CUCEREAVÎI, Valentina. Dimensiuni psihologice şi pedagogice ale formării competenţei didactice medicilor-pedagogi. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 103-105. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470

Dimensiuni psihologice şi pedagogice ale formării competenţei didactice medicilor-pedagogi
CZU: 378.12:61-057

Pag. 103-105

Bernic Ala, Cucereavîi Valentina
 
Centrul de Educaţie Medicală Continuă a Personalului Medical şi Farmaceutic cu Studii Medii
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2016


Rezumat

Deficitul de informaţie, lipsa recomandărilor referitoare la formarea competenţei de invăţare a adulţilor – profesori ai instituţiilor medicale de invăţămant, iar uneori şi receptivitatea redusă faţă de propriile nevoi de formare, ne-au stimulat să proiectăm, bazandu-ne pe experienţele existente in alte domenii, o strategie de formare a competenţei didactice a medicilor-pedagogi destinată insuşirii reperelor psihologice şi pedagogice ale procesului de invăţare. Articolul dat conţine descrierea sumară a nevoilor cadrelor didactice şi a elementelor de bază ale strategiei proiectate.

The deficiency of information and experience, the lack of recommendations regarding the formation of teaching competency of medical teachers and sometimes reduced sensitivity towards their own training needs, have stimulated us to design, based on the experience in other areas, a strategy for training teaching competency to medics-pedagogues, aimed at familiarizing teachers with psychological and pedagogical basis of the training process. The article contains brief description of the needs of teachers and of the main elements of strategy project proposals.

Cuvinte-cheie
statut social al profesorului, formare socioprofesională, calităţi socioprofesionale, curriculum pentru dezvoltarea competenţei pedagogice,

competenţe profesionale