Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
919 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-29 21:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.12:61-057 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
Științe medicale. Medicină (11189) |
SM ISO690:2012 BERNIC, Ala, CUCEREAVÎI, Valentina. Dimensiuni psihologice şi pedagogice ale formării competenţei didactice medicilor-pedagogi. In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 1(49), pp. 103-105. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(49) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.12:61-057 | |||||||
Pag. 103-105 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Deficitul de informaţie, lipsa recomandărilor referitoare la formarea competenţei de invăţare a adulţilor – profesori ai instituţiilor medicale de invăţămant, iar uneori şi receptivitatea redusă faţă de propriile nevoi de formare, ne-au stimulat să proiectăm, bazandu-ne pe experienţele existente in alte domenii, o strategie de formare a competenţei didactice a medicilor-pedagogi destinată insuşirii reperelor psihologice şi pedagogice ale procesului de invăţare. Articolul dat conţine descrierea sumară a nevoilor cadrelor didactice şi a elementelor de bază ale strategiei proiectate. |
|||||||
Cuvinte-cheie statut social al profesorului, formare socioprofesională, calităţi socioprofesionale, curriculum pentru dezvoltarea competenţei pedagogice, competenţe profesionale |
|||||||
|