Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1193 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-20 04:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.124+378.36-056.2 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, PÂRVAN, Mariana. Redimensionarea competenţelor cadrelor didactice universitare din perspectiva integrării studenţilor cu dizabilităţi în învățământul superior. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 2(33), pp. 22-27. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||||
Numărul 2(33) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||||
|
|||||||
CZU: 378.124+378.36-056.2 | |||||||
Pag. 22-27 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În vederea pregătirii studenților pentru societatea UE din ce în ce mai mult bazată pe cunoaştere, cadrelor didactice din instituțiile de învățământ superior li se solicită să dezvolte la studenți o nouă serie de abilităţi, ceea ce necesită adesea noi metode de predare. În plus, există o cerere crescândă pentru profesori de a preda în grupe care au studenți de culturi şi limbi materne diverse, cu niveluri diferite de competenţe şi mai cu seamă studenți cu dizabilități. Toate acestea pun problema dezvoltării unui curriculum de formare iniţială a profesorilor din instituțiile de învățământ superior care să sprijine formarea acestor deprinderi pedagogice moderne de educație incluzivă, să fie în concordanţă cu direcţiile noi în care se îndreaptă învăţământul superior. |
|||||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, studenţi cu dizabilităţi, învăţământ superior, cadre didactice |
|||||||
|