Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1494 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 11:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.133/.135 (1)
Educație (14648)
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 18-25. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză
CZU: 371.133/.135

Pag. 18-25

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 aprilie 2016


Rezumat

Article reflect a theoretical study with practical implications. The author argues the need for ongoing training of teachers which satisfy the tutor classroom. They analyzed some aspects of diagnosis, prognosis and interrelations sociopsihopedagogic procedural and managerial type the continuing education and boosting independent learning teacher – tutor in postmodernity. The study contains an experiment finding on the current situation in teacher professional development conducted in educational institutions and those pre-university type in Moldova.

Cuvinte-cheie
class master, postmodern times, training/ formation continues, politics formation continues,

efficiency, Diagnosis, prognosis, professors