Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1494 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 11:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.133/.135 (1) |
Educație (14648) |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Formarea continuă a dirigintelui în contextul postmodernității: diagnoză, eficiență și prognoză. In: Revistă de știinţe socioumane , 2015, nr. 3(31), pp. 18-25. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(31) / 2015 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 371.133/.135 | ||||||
Pag. 18-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Article reflect a theoretical study with practical implications. The author argues the need for ongoing training of teachers which satisfy the tutor classroom. They analyzed some aspects of diagnosis, prognosis and interrelations sociopsihopedagogic procedural and managerial type the continuing education and boosting independent learning teacher – tutor in postmodernity. The study contains an experiment finding on the current situation in teacher professional development conducted in educational institutions and those pre-university type in Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie class master, postmodern times, training/ formation continues, politics formation continues, efficiency, Diagnosis, prognosis, professors |
||||||
|