Integrarea conținuturilor universitare în activitatea de învățare a studenților
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1386 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-21 13:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.013 (4)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601)
SM ISO690:2012
VÂRTOSU, Veronica. Integrarea conținuturilor universitare în activitatea de învățare a studenților. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 74-80. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Integrarea conținuturilor universitare în activitatea de învățare a studenților
CZU: 378.147.013

Pag. 74-80

Vârtosu Veronica
 
Institutul de Relaţii Internaţionale din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2016


Rezumat

În acest articol sunt descrise direcţiile principale ale înnoirii practicilor didactice în învăţământul universitar, care este centrat pe student. Reforma în învățământ vizează atât studentul, cât și cadrele didactice, și instituția în care se realizează procesul educațional. Sunt prezentate avantajele pentru profesori și avantajele abordării componentei „activitate de învăţare” din perspectiva învăţământului centrat pe subiect, pentru studenţi, orientat spre formarea aptitudinilor pentru viaţă. Preocuparea cercetării vizează integrarea conținuturilor universitare în activitatea de învățare a studenților, pentru dezvoltarea lor personală și profesională.

The development strategy of higher education in Moldova is the realization of the Common European Higher Education Act, which generates essential educational reforms to harmonize national higher education system with the European one. In this article are described the main directions of renewal of teaching practices in higher education, student-centered education. Educational reform envisages both the student as well as teachers and the institution where the education takes place immediately. It reviewed the educational aims, contents and methods based on strategies for organizing learning. Teachers presents advantages and benefits component approach "learning activity" in terms of subject-centered education for students, aimed at providing life skills. Concern university research aims to integrate content learning activity for students to develop their personal and professional.

Cuvinte-cheie
conținut universitar, finalități și metode educaționale,

activitate de învățare