Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1386 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 13:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.013 (4) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2601) |
SM ISO690:2012 VÂRTOSU, Veronica. Integrarea conținuturilor universitare în activitatea de învățare a studenților. In: Revistă de știinţe socioumane , 2016, nr. 1(32), pp. 74-80. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 1(32) / 2016 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147.013 | ||||||
Pag. 74-80 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt descrise direcţiile principale ale înnoirii practicilor didactice în învăţământul universitar, care este centrat pe student. Reforma în învățământ vizează atât studentul, cât și cadrele didactice, și instituția în care se realizează procesul educațional. Sunt prezentate avantajele pentru profesori și avantajele abordării componentei „activitate de învăţare” din perspectiva învăţământului centrat pe subiect, pentru studenţi, orientat spre formarea aptitudinilor pentru viaţă. Preocuparea cercetării vizează integrarea conținuturilor universitare în activitatea de învățare a studenților, pentru dezvoltarea lor personală și profesională. |
||||||
Cuvinte-cheie conținut universitar, finalități și metode educaționale, activitate de învățare |
||||||
|