Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
938 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 18:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76:376.1(100) (1) |
Psihologie (3477) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Tendinţe internaţionale în asistenţa psihologică a persoanelor cu dizabilităţi din perspectiva învăţării permanente. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 4(48), pp. 47-56. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(48) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76:376.1(100) | ||||||
Pag. 47-56 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orientarea eficientă în carieră pentru copii cu dizabilităţi reprezintă garanţia unei bune investiţii. În acest context, este importantă asistenţa psihologică a acestora din perspectiva învăţării pe tot parcursul vieţii. Autorul prezintă unele aspecte ale practicilor educaţionale privind orientarea în carieră existente în alte ţări |
||||||
Cuvinte-cheie învăţarea pe tot parcursul vieţii, asistenţă psihologică, orientare profesională, carieră, profesie, copiii cu dizabilități, competitivitatea forței de muncă, program de intervenția. |
||||||
|