Tendinţe internaţionale în asistenţa psihologică a persoanelor cu dizabilităţi din perspectiva învăţării permanente
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
938 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 18:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.76:376.1(100) (1)
Psihologie (3477)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (646)
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Tendinţe internaţionale în asistenţa psihologică a persoanelor cu dizabilităţi din perspectiva învăţării permanente. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 4(48), pp. 47-56. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(48) / 2015 / ISSN 1811-5470

Tendinţe internaţionale în asistenţa psihologică a persoanelor cu dizabilităţi din perspectiva învăţării permanente
CZU: 159.922.76:376.1(100)

Pag. 47-56

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2016


Rezumat

Orientarea eficientă în carieră pentru copii cu dizabilităţi reprezintă garanţia unei bune investiţii. În acest context, este importantă asistenţa psihologică a acestora din perspectiva învăţării pe tot parcursul vieţii. Autorul prezintă unele aspecte ale practicilor educaţionale privind orientarea în carieră existente în alte ţări

Effective career guidance for children with disabilities is the guarantee of a good investment. In this context, it is important psycho¬logical assistance is important to them in terms of their psychological sup¬port from lifelong learning perspective. The author presents some aspects of educational practices on career guidance systems in other co untries.

Cuvinte-cheie
învăţarea pe tot parcursul vieţii, asistenţă psihologică, orientare profesională, carieră, profesie,

copiii cu dizabilități, competitivitatea forței de muncă, program de intervenția.