Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1228 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-07 13:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (501) |
Organizarea instruirii (552) |
SM ISO690:2012 ANDRIŢCHI, Viorica, BALAN, Tatiana. Abordări teoretice ale mentoratului din perspectiva dezvoltării profesionale. In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 4(48), pp. 62-67. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 4(48) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.091 | |||||||
Pag. 62-67 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În acest articol s-a realizat o sinteză elementelor definitorii ale mentoratului, ca activitate de dezvoltare personală şi profesională. Astfel, sunt date caracteristicile conceptelor ce determină dezvoltarea personalităţii: coaching-ul şi mentoratul, precum şi unele aspecte comparative ale acestora. Sunt analizate clasificările tipurilor de mentorat, modele, specificul activităţii de mentorat, precum şi prototipul mentorului. |
|||||||
Cuvinte-cheie activităţi de mentorat, tipuri de mentorat, coaching, clasificări ale mentoratului, cybermentorat. |
|||||||
|