Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
967 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 22:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.77:37.06 (4) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (798) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (119) |
SM ISO690:2012 MAFTEUŢA, Rodica. Reflecţii de ordin teoretic privind negocierea ca aspect al comunicării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 203-208. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.77:37.06 | ||||||
Pag. 203-208 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea şi negocierea reprezintă cheia eficienţei a unei instituţii de învăţământ şi puntea de legătură dintre managerul instituţiei şi personalul intern al instituţiei, precum şi membrii externi ai comunităţii. Întreaga experienţă şi capacitatea de comunicare a managerilor se reflectă în cadrul procesului de negociere. Succesul oricărei negocieri devine anume comunicarea, cele mai reuşite negocieri realizându-se datorită unei comunicări eficiente. Managerii instituţiilor de învăţământ preuniversitar au o preocupare deosebită faţă de procesul de comunicare şi negociere, datorită schimbărilor de anvergură din cadrul sistemului de învăţământ, reformelor educaţionale şi trecerii la autonomie a instituţiilor de învăţământ. |
||||||
Cuvinte-cheie manager, feedback., negociere, comunicare, retorica, mesaj, cuvânt |
||||||
|