Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
817 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 14:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9:378.041-057.87 (1) |
Psihologie (3476) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2599) |
SM ISO690:2012 TOMA, Natalia. Mecanismul reflexiv de reglare şi diminuare a anxietăţii situaţionale/academice la studenţi . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 9(89), pp. 196-202. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(89) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9:378.041-057.87 | ||||||
Pag. 196-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este supusă analizei reflexia ca mecanism psihologic de reglare şi diminuare a anxietăţii situaţionale/ academice la studenţi: sunt prezentate diferite puncte de vedere asupra reflexiei şi argumentate valenţele acesteia în vederea reglării, corecţiei, optimizării anxietăţii situaţionale/academice. Reflexia ca trăsătură şi fenomen psihologic se află în corelaţie cu nivelul de manifestare a anxietăţii la studenţi. Diminuarea anxietăţii situaţionale/academice poate fi realizată prin reducerea/scăderea nivelului de reflexivitate.. |
||||||
Cuvinte-cheie reflexie, anxietate, autoapreciere, autoreglare, autoformare, anxietate situaţională/academică, autodeterminare. |
||||||
|