Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1624 112 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 10:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.2 (73) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Definirea şi statutul epistemologic al pedagogiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 3-8. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013.2 | ||||||
Pag. 3-8 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este analizat pe larg obiectul pedagogiei, sunt identificate funcţiile pedagogiei postmoderne, fiind definite noţiunile-cheie ale pedagogiei. Accentul este pus pe fundamentarea pedagogiei ca ştiinţă nucleu în cadrul ştiinţelor educaţiei. |
||||||
Cuvinte-cheie pedagogie, ştiinţe ale educaţiei, educaţie, învăţământ, activitate educaţională, curriculum., obiectul pedagogiei |
||||||
|