Definirea şi statutul epistemologic al pedagogiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1624 112
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 10:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.2 (73)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
SM ISO690:2012
GUŢU, Vladimir. Definirea şi statutul epistemologic al pedagogiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 5(75), pp. 3-8. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(75) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Definirea şi statutul epistemologic al pedagogiei
CZU: 37.013.2

Pag. 3-8

Guţu Vladimir
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 27 august 2015


Rezumat

În articol este analizat pe larg obiectul pedagogiei, sunt identificate funcţiile pedagogiei postmoderne, fiind definite noţiunile-cheie ale pedagogiei. Accentul este pus pe fundamentarea pedagogiei ca ştiinţă nucleu în cadrul ştiinţelor educaţiei.

In this article there is extensively analyzed the pedagogy subject, there are identified the functions of postmodern pedagogy and there are defined the key notions of pedagogy. The focus is on the foundation of pedagogy as a core science in the context of educational sciences.

Cuvinte-cheie
pedagogie, ştiinţe ale educaţiei, educaţie, învăţământ, activitate educaţională, curriculum.,

obiectul pedagogiei