Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1651 344 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 19:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2./3 (1) |
Psihologie (3477) |
SM ISO690:2012 TOMA, Natalia. Stiluri cognitive şi anxietatea. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 197-204. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2./3 | ||||||
Pag. 197-204 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt supuse analizei diferite abordări cu privire la stilurile cognitive şi la stilurile de învăţare, accentul
fiind pus pe stilul convergent şi stilul divergent, pe stilul activ şi stilul reflexiv. Totodată, este analizată interconexiunea
dintre anxietate şi stilurile cognitive. |
||||||
Cuvinte-cheie stiluri cognitive, stil convergent, stil divergent, stil activ, stil reflexiv, stil teoretic, stil pragmatic, control cognitiv., stiluri de învăţare, anxietate |
||||||
|