Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
962 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 16:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6 (194) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
SM ISO690:2012 VRANCEAN, Vasile. Participarea - aspect important în managementul calităţii . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 36-38. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 005.6 | |||||||
Pag. 36-38 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Managementul calităţii presupune acţiunea de a pune în valoare resursa cea mai
de preţ – omul, cu toată complexitatea sa. Acesta trebuie să stea în centrul tuturor
preocupărilor, în acelaşi timp, ca subiect şi obiect al managementului. |
|||||||
Cuvinte-cheie calitate, eficacitate, implicare, participare, integrare, idee, concepție, manager, par¬ticipant, activitate a echipei, premise de eficienţă, participare directă. |
|||||||
|