Participarea - aspect important în managementul calităţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
962 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-26 16:11
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.6 (194)
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139)
SM ISO690:2012
VRANCEAN, Vasile. Participarea - aspect important în managementul calităţii . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 36-38. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470

Participarea - aspect important în managementul calităţii
CZU: 005.6

Pag. 36-38

Vrancean Vasile12
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Colegiul Politehnic din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2015


Rezumat

Managementul calităţii presupune acţiunea de a pune în valoare resursa cea mai de preţ – omul, cu toată complexitatea sa. Acesta trebuie să stea în centrul tuturor preocupărilor, în acelaşi timp, ca subiect şi obiect al managementului.

The quality management is supposed to highlight the most valuable source – the human with all its complexity, which must be the „heart” of all concerna, as both as subject and object of management at same time.

Cuvinte-cheie
calitate, eficacitate, implicare, participare, integrare, idee, concepție,

manager,

par¬ticipant, activitate a echipei, premise de eficienţă, participare directă.