Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
943 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 10:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.025:801 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1232) |
Prozodie. Științe auxiliare și surse ale filologiei (150) |
SM ISO690:2012 SOFRONIE, Natalia. Noţiunea de competenţă literară în taxonomia competenţelor . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 20-25. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.025:801 | ||||||
Pag. 20-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
După apariţia conceptului de competenţă în contextul ştiinţelor educaţiei,
pentru studiul literaturii, apare necesitatea introducerii unui termen specific învăţării
literare. Astfel, în acest articol ne propunem să identificăm limitele competenţei
caracteristice literaturii, denumirea acesteia şi indicatorii săi de dezvoltare.
Propunem clasificarea celor din urmă pe trei niveluri: minim, mediu şi
avansat. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, indicatori, competenţă literară, studiu al literaturii. |
||||||
|