Noţiunea de competenţă literară în taxonomia competenţelor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
943 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 10:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.025:801 (1)
Probleme generale de didactică și metodică (1232)
Prozodie. Științe auxiliare și surse ale filologiei (150)
SM ISO690:2012
SOFRONIE, Natalia. Noţiunea de competenţă literară în taxonomia competenţelor . In: Univers Pedagogic, 2015, nr. 2(46), pp. 20-25. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(46) / 2015 / ISSN 1811-5470

Noţiunea de competenţă literară în taxonomia competenţelor
CZU: 37.025:801

Pag. 20-25

Sofronie Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2015


Rezumat

După apariţia conceptului de competenţă în contextul ştiinţelor educaţiei, pentru studiul literaturii, apare necesitatea introducerii unui termen specific învăţării literare. Astfel, în acest articol ne propunem să identificăm limitele competenţei caracteristice literaturii, denumirea acesteia şi indicatorii săi de dezvoltare. Propunem clasificarea celor din urmă pe trei niveluri: minim, mediu şi avansat.

After the emergence of the concept of competence in the context of education’s sciences, in the study of literature appears the necessary to introduce a specific concept of literary learning. In this article we intend to identify the limits of competence characteristic to the literature, how it is called, which are the indicators to develop this competence. The indicators are proposed in accordance with three levels: low, medium and advanced.

Cuvinte-cheie
competenţă, indicatori, competenţă literară,

studiu al literaturii.