Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1223 108 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 18:18 |
SM ISO690:2012 LISA, Galina. Strategii manageriale bazate pe mecanisme de elaborare a politicii de fidelizare a clienţilor hotelurilor „regency”, „Codru” şi „Dacia”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2014, nr. 2(72), pp. 219-224. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(72) / 2014 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
Pag. 219-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Datorită noilor modificări ce apar în comportamentul clienţilor, hotelurile sunt obligate să-şi propună noi obiective şi să-şi definească noi metode de conducere în măsură să le asigure nu doar continuitatea activităţii, dar, mai ales, redresarea acesteia în condiţiile amplificării complexităţii şi dinamismului mediului economic. În acest articol sunt prezentate recomandări hotelierilor pentru utilizarea strategiilor de comunicare bazate pe ipotezele influenţei generaţiilor şi strategia gestiunii feedback-urilor şi recompenselor oaspeţilor, în dependenţă de specificul generaţiei din care fac parte. |
||||||
Cuvinte-cheie strategie de fidelizare a clienţilor, întreprinderi hoteliere, teoria generaţiilor, factori ai loialităţii, analiza SWOT a hotelului, hotel „Regency”, hotel „Codru”, hotel „Dacia”., servicii hoteliere, model tridimensional |
||||||
|