Strategii manageriale bazate pe mecanisme de elaborare a politicii de fidelizare a clienţilor hotelurilor „regency”, „Codru” şi „Dacia”
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1223 108
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 18:18
SM ISO690:2012
LISA, Galina. Strategii manageriale bazate pe mecanisme de elaborare a politicii de fidelizare a clienţilor hotelurilor „regency”, „Codru” şi „Dacia”. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2014, nr. 2(72), pp. 219-224. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(72) / 2014 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Strategii manageriale bazate pe mecanisme de elaborare a politicii de fidelizare a clienţilor hotelurilor „regency”, „Codru” şi „Dacia”

Pag. 219-224

Lisa Galina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 iulie 2015


Rezumat

Datorită noilor modificări ce apar în comportamentul clienţilor, hotelurile sunt obligate să-şi propună noi obiective şi să-şi definească noi metode de conducere în măsură să le asigure nu doar continuitatea activităţii, dar, mai ales, redresarea acesteia în condiţiile amplificării complexităţii şi dinamismului mediului economic. În acest articol sunt prezentate recomandări hotelierilor pentru utilizarea strategiilor de comunicare bazate pe ipotezele influenţei generaţiilor şi strategia gestiunii feedback-urilor şi recompenselor oaspeţilor, în dependenţă de specificul generaţiei din care fac parte.

Management strategies based on the elaboration mechanisms of loyalty policy of the hotel's clients regency, Codru and Dacia. Due to the new changes that occur in customer behavior, hotels are obliged to propose new goals and to define new leadership methods in order to not only ensure business continuity, but especially, its recovery due to an increase of environmental complexity and economic dynamism. In this article are presented recommendations for hoteliers for using communication strategies based on the hypothesis of generations influence and the strategy of feedback management and guests` rewards, depending on the generation specific they belong.

Cuvinte-cheie
strategie de fidelizare a clienţilor, întreprinderi hoteliere, teoria generaţiilor, factori ai loialităţii, analiza SWOT a hotelului, hotel „Regency”, hotel „Codru”, hotel „Dacia”.,

servicii hoteliere, model tridimensional