Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1038 66 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 22:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13.015.3 (3) |
Educație (14635) |
SM ISO690:2012 ŞOVA, Tatiana. Competenţa de management al stresului ocupaţional – imperativ al formării cadrelor didactice. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 3, pp. 25-31. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13.015.3 | ||||||
Pag. 25-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt descrise comportamentele şi valorile profesionale ce permit cadrelor didactice să reziste agenţilor stresori din mediul educaţional. De asemenea, se vorbeşte despre indicatorii calităţii comportamentelor aceştia fiind incluşi într-o unitate structurală – competenţa de management al stresului ocupaţional – necesară pentru a suprima impulsurile distructive, a preveni consecinţele negative, dar şi pentru a percepe şi valorifica efectele constructive ale stresului ocupaţional, precum şi criteriile de evaluare a competenţei profesionale la debutul carierei pedagogice. |
||||||
Cuvinte-cheie stres ocupaţional, competenţă afectivă, stres ocupaţional al cadrelor didactice, competenţă de management al stresului ocupaţional al cadrelor didactice, comportamente şi valori antistres pedagogic, principii pedagogice antistres. |
||||||
|