Strategii şi politici de dezvoltare a mediului de afaceri în relaţiile de piaţă
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1091 55
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-12 10:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
005.21:334.7 (10)
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (987)
SM ISO690:2012
SÂRBU, Ion, DUŢĂ, Sergiu. Strategii şi politici de dezvoltare a mediului de afaceri în relaţiile de piaţă. In: Economica, 2011, nr. 1(75), pp. 62-69. ISSN 1810-9136.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economica
Numărul 1(75) / 2011 / ISSN 1810-9136

Strategii şi politici de dezvoltare a mediului de afaceri în relaţiile de piaţă
CZU: 005.21:334.7

Pag. 62-69

Sârbu Ion, Duţă Sergiu
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

În articolul dat, sunt expuse concepţiile strategiilor şi politicilor de dezvoltare a mediului de afaceri sub aspectul genezei gândirii manageriale, teoriei cunoaşterii în domeniul administrării afacerilor. O deosebită atenţie revine formării unui întreprinzător nou, adecvat standardelor europene în condiţiile economici concurenţiale. În acest cadru de probleme, se afirmă că afacerile din întreprinderile mici şi mijlocii oferă şi în judeţul Vaslui, România, satisfacţii celui care are şansa de a se confirma economic.

In this article are exposed the strategies and policies of development of business environment in term of genesis of managerial thinking and the theory of knowledge in business management. A special attention is given to the formation of a new entrepreneur appropriate to the European standards in terms of economic competition. In this framework of problems is stated that business in small and medium – sized companies offer, even in Vaslui, Romania, rewards of having the chance to confirm economically.

Cuvinte-cheie
dezvoltarea mediului de afacerii(DMA), întreprinderile mici şi mijlocii (IMM), geneza gândirii manageriale, strategii şi politici de management în afaceri, teoria cunoaşterii mediului de afaceri