«Мягкая сила» как фактор межкультурной коммуникации
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
747 2
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-09 14:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
327:008:004 (1)
Relații internaționale. Politică internațională. Activitate internațională. Politică externă (1445)
Civilizație. Cultură. Progres (820)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4225)
SM ISO690:2012
PONOMAREVA, Elena. «Мягкая сила» как фактор межкультурной коммуникации. In: Relaţii internaţionale. Plus, 2013, nr. 1, pp. 19-29. ISSN 1857-4440.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Relaţii internaţionale. Plus
Numărul 1 / 2013 / ISSN 1857-4440 /ISSNe 2587-3393

«Мягкая сила» как фактор межкультурной коммуникации
CZU: 327:008:004

Pag. 19-29

Ponomareva Elena
 
Московский государственный институт международных отношений МИД Российской Федерации
 
 
Disponibil în IBN: 5 februarie 2015


Rezumat

The article analyses the multicultural communication in the conditions of the globalized world. The author analyses the potential of cultural standardization technologies, which are defined by the concept of soft power. The main meaning of the concept resides in the creation of attractive governance, capable to determine people, in an indirect, unobserved manner, to do something that in other situations they would not do. The author analyses the methods to apply new technologies. In conclusion she answers the questions: Is intercultural communication possible in the conditions of maintenance of cultural diversity?

În articol este analizată comunicarea multiculturală în condiţiile lumii globalizate. Autoarea analizează potenţialul tehnologiilor standardizării culturale, desemnate de conceptul soft power. Sensul principal al conceptului rezidă în formarea unei guvernări atractive, capabile să determine oamenii, într-un mod indirect, neobservabil, să facă ceea ce în alte situaţii n-ar face. Autoarea analizează mijloacele aplicării noilor tehnologii. În concluzie răspunde la întrebarea: Este posibilă comunicarea interculturală în condiţiile păstrării diversităţii culturale?

Cuvinte-cheie
soft power,

intercultural communication, technology, Strategies, media