Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1271 106 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 18:00 |
SM ISO690:2012 CĂRBUNE, Natalia. Rolul şi influenţa marketingului ecologic în cadrul activităţii întreprinderii. In: Noosfera. Revista ştiinţifică de educaţie, spiritualitate şi cultură ecologică, 2014, nr. 10, pp. 87-90. ISSN 1857-3517. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Noosfera. Revista ştiinţifică de educaţie, spiritualitate şi cultură ecologică | ||||||
Numărul 10 / 2014 / ISSN 1857-3517 | ||||||
|
||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Odată cu dezvoltarea industriei, s-a observat o creştere şi a gradului de poluare a Terrei. De aceea, este normal ca oamenii să fie conştienţi de importanţa preocupării pentru mediu şi să nu aştepte apariţia unei catastrofe naturale pentru a acţiona în favoarea planetei.
Un exemplu elocvent este cel al inundaţiilor ce au loc mai ales primăvara, după topirea zăpezilor. Deseori apar în mass-media ştiri cu privire la acestea. Majoritatea oamenilor încep să priceapă motivele apariţiei acestor calamităţi naturale, abia atunci când văd imagini, filmări, reportaje din aceste zone cu calamitate, sau mai grav atunci când sunt victime ale acestora şi deja este prea târziu.
Marketingul ecologic este extrem de important, deoarece el poate potenţa în mod eficient conţinutul şi procesele ciclului bazat pe ecologie şi informaţie, mai ales la nivelul tehnologiilor şi aplicaţiilor. El este astfel menit să oprească deteriorarea mediului, să îmbunătăţească viaţa şi să prezerve natura şi calitatea vieţii pe Pământ. |
||||||
Cuvinte-cheie industrie, poluare, cercetare, concepție, piaţă |
||||||
|