Constituirea unei societăți bazate pe cunoștințe: forme noi de instruire
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1252 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-31 12:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.74:37.018.4:004 (1)
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (801)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4033)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4233)
SM ISO690:2012
MOCANU, Angela. Constituirea unei societăți bazate pe cunoștințe: forme noi de instruire. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 1, pp. 196-199. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-4130

Constituirea unei societăți bazate pe cunoștințe: forme noi de instruire
CZU: 316.74:37.018.4:004
JEL: J21,J22,J23, J25

Pag. 196-199

Mocanu Angela
 
Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2014


Rezumat

Dezvoltările din domeniul tehnologiilor informaţionale au produs o schimbare esenţială atât în planul necesităţilor de dobândire a cunoştinţelor, cât şi de modul în care sunt oferite programele de studiu în cadrul instituţiilor de învăţământ. Actualmente, în mai multe ţări ale lumii, capătă o amploare dezvoltarea învăţământului la distanţă, care are un şir de avantaje şi dezavantaje. Cea mai importantă latură a acestui tip de instruire este separarea în timp şi spaţiu a studenţilor în raport cu instituţia de învăţământ. În acest articol ne-am propus să studiem formele de învăţământ la distanţă şi situaţia la acest capitol în Republica Moldova. Am utilizat metoda analizei datelor statistice, metoda analizei documentelor, metoda comparaţiei.

The development of information technologies has produced an essential change both in terms of knowledge acquisition needs and the way study programs are offered in educational institutions. Nowadays distance education is becoming widespread in many countries of the world. It has a number of advantages and disadvantages. The most important aspect of this type of training is that students are separated in time and space from the educational institutions. This article is devoted to studying the forms of distance education, the situation in the Republic of Moldova concerning this type of education. We used the method of statistical data analysis, the method of document analysis, the comparative method.

Cuvinte-cheie
instruire la distanţă, educaţie, cheltuieli,

informaţi