Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
982 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-09-21 12:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:378.633(478) (1) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2602) |
SM ISO690:2012 BENEA-POPUŞOI, Elina. Aplicaţii în domeniul managementului calităţii şi al cunoştinţelor pe
exemplul facultăţii “Relaţii economice
internaţionale”, ASEM. In: Economica, 2014, nr. 1(87), pp. 14-17. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 1(87) / 2014 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 005.6:378.633(478) | |||||||
JEL: A 20; A 22; I 21; M 11 | |||||||
Pag. 14-17 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Experienţa instituţiilor de învăţământ superior, inclusiv cea acumulată de ASEM, denotă necesitatea combinării Sistemului de Management al Calităţii cu un Sistem de Management al Cunoştinţelor. Autorul arată importanţa monitorizării lanţului valoric al procesului de studii în auditoriu, proces determinat de capitalul uman implicat. Se accentuează rolul personalităţii cadrului didactic, factorii determinanţi ai acesteia: motivaţiile lăuntrice, dar şi anumiţi factori externi, reguli de joc, între care evaluarea activităţii metodico-didactice în baza asistenţei la orele auditoriale. Sunt reliefate condiţiile acestei forme de evaluare, precum şi modalităţi de optimizare ale acestora. Autorul prezintă o variantă a criteriilor de evaluare a activităţii metodico-didactice, sintetizată în baza experienţei din cadrul Facultăţii REI, ASEM. |
|||||||
Cuvinte-cheie capital uman, învăţământ universitar, managementul calităţii şi al cunoştinţelor, criterii de evaluare a activităţii metodico-didactice, personalitatea cadrului didactic. |
|||||||
|