Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1137 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 14:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.13.015.3 (3) |
Educație (14621) |
SM ISO690:2012 FAIRSTEIN, Esther. Interns’ difficulties in adapting to the educational system. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 1, pp. 75-78. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.13.015.3 | ||||||
Pag. 75-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul Dificultăţi de adaptare a profesorilor debutanţi în cadrul sistemului educaţional reflectă problema integrării tinerilor specialişti în domeniul educaţiei, fenomen aflat sub impactul diferitor factori de natură psihologică şi socială. |
||||||
Cuvinte-cheie profesori debutanţi, sistem educaţional, adaptare, elevi, mentori |
||||||
|