Sciences education in Israel
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
891 10
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-15 18:52
SM ISO690:2012
NISSEL, Orly. Sciences education in Israel. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 155-159. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Sciences education in Israel

Pag. 155-159

Nissel Orly
 
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

According to national and international exams achievements in sciences of Israeli students are less significant. Respectively, the question arises how it can be motivated interest of students, especially girls, to sciences. Sciences education is a prerequisite for choosing a career in this field, is very important economically. The paper discusses some strategies to stimulate science education for young people, especially girls.

Conform rezultatelor examenelor naţionale şi internaţionale, realizările elevilor israelieni în domeniul ştiinţelor exacte sunt mai puţin semnificative. Respectiv, apare întrebarea: cum poate fi motivat interesul elevilor, în special al fetelor, pentru ştiinţele exacte? Educaţia pentru ştiinţele exacte reprezintă o precondiţie pentru alegerea carierei în domeniu, fiind foarte importantă din punct de vedere economic. În lucrare sunt abordate unele strategii în vederea stimulării educaţiei pentru ştiinţă a tinerilor, în special a fetelor.

Cuvinte-cheie
education sciences, educational strategies,

differences between girls and boys, “Hotam” program, cultivation of science-technology literacy