Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-24 13:33 |
SM ISO690:2012 GÎNCU, Irina. Rolul autonomismului valorilor pentru sensul uman. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 22-25. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 22-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul pune în discuţie teoria valorilor din perspectiva obiectivismului filosofic, expunînd ideile cu privire la aceasta înaintate de către Neo-Kantienii Şcolii Filosofice de la Baden. Conceptul de valoare este analizat prin prisma abordărilor lui W.Windelband şi H.Rickert. Se descriu caractersiticele, formele, funcţiile valorilor, precum şi procesul de evaluare a acestora şi impactul teoriei valorilor asupra procesului educaţional. |
||||||
Cuvinte-cheie teoria valorilor, proces educaţional, obiectivism filosofic, neokantieni |
||||||
|