Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
910 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-15 15:46 |
SM ISO690:2012 BRAGARU, Tudor. Punctarea itemilor şi calculul scorului testelor de autor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 172-182. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 172-182 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Punctajul şi gradul de complexitate al itemilor unui e-test de cunoştinţe standardizat sunt ajustate empiric în urma unor
experimentări pe eşantioane reprezentative. Punctarea şi determinarea gradului de complexitate al itemilor unui e-test de
autor sunt mai puţin elucidate în literatura pedagogică. În lucrare se prezintă o tentativă de punctare uniformă şi determinare a gradului de complexitate pentru cele mai utilizate forme de itemi obiectivi şi semiobiectivi prezente pe majoritatea platformelor moderne de e-learning/e-testing. Rezultatele unor aşa teste se obţin prin simpla însumare a rezultatelor itemilor. |
||||||
Cuvinte-cheie item, punctare, grad de complexitate, e-test, scor e-test |
||||||
|